Помічайте, називайте емоції дитини, щоб вона вчилася розуміти свій стан. Віддзеркалюйте: «Я бачу, ти злишся», «Тобі сумно» тощо. Дитина має право на будь-які емоції, і батьки поряд, щоб прийняти їх. Ми не заперечуємо емоції, але можемо встановити межі щодо вчинків чи щодо форми вираження емоцій (надавши альтернативу): «Ти сердишся? Я тут, розкажи, що сталося?», «Таке справді може засмутити, але бити іншого не можна, скажи йому словами що тобі не подобається». Коли в дитини вирують емоції – мислення не працює, тому нотації від дорослих у цей момент не є ефективними, а тільки ще більше розбурхують найдавнішу емоційну частину мозку дитини – «мозок ящірки» (лімбічна система головного | |
| |
Переглядів: 297 | |
Всього коментарів: 0 | |