Педагогічна рада «Творчий підхід керівника гуртка до роботи як передумова зростання його педагогічної майстерності» відбулася 10 червня 2021р. в Палаці творчості учнів і була спрямована на розвиток творчого потенціалу педагогів як передумови удосконалення їх педагогічної майстерності. Педрада мала форму «вернісажу педагогічних ідей» – своєрідної виставки-презентації пропозицій і напрацювань педагогів щодо розвитку власної педагогічної творчості. Ключовий висновок, що зробили педагоги закладу за підсумками роботи педради такий: творчість не просто вдосконалює педагогічну діяльність, а виступає її сутнісною ознакою. Творчість передбачає наявність в педагога здібностей, мотивів, знань, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Творчий педагог завжди буде майстром своєї справи!
|
3 червня 2021 року в закладі пройшли Педагогічні читання «Проблеми педагогічної майстерності у спадщині видатних педагогів минулого», в ході яких було розглянуто практичний і теоретичний досвід педагогів К. Ушинського, І. Пирогова, А. Макаренко, В. Сухомлинського, педагогічні погляди яких на процеси формування педагогічної майстерності і професіоналізму найбільш співзвучні нашому часу й перспективам розвитку національної педагогічної освіти.
|
Дистанційне навчання Школи педагогічної майстерності у формі прес-реліза, присвячене першим українськім педагогічним журналам, які виходили у кінці 19-го - початку 20 століття. |
З вересня 2019 року Палац творчості учнів працює над проблемною темою закладу "Формування громадянина України як конкурентоспроможньої особистості на принципах гуманізму та творчості". В червні 2020р. завершено робота над підтемою ІІ-го практично-діяльнісного етапу "Розвиток конкурентоспроможної особисті в умовах закладу позашкільної освіти". Пропонуємо онлайн підсумки роботи над даним питанням. |
Зміни – це закон життя. Ф. Кеннеді Змінність і динамізм – найголовніша риса ХХІ століття. Функціонування суспільства вимагає особистостей, так би мовити, з певною «начинкою», тобто таких, які здатні адаптуватися до складних умов конкуренції сьогодення. |
Український фольклор – нескінченна скарбниця виховного матеріалу, яка відкривається для кожного, хто хоче долучитися до першоджерела вікової мудрості народу. Тому дуже важливо знайомити підростаюче покоління змалечку із морально-етичною спадщиною української народної творчості, її естетикою. |
Топ 10 найкращих особистостей, котрі вплинули на розвиток освіти в Україні та внесли в неї щось нове
У кожний період розвитку на освіту нашої держави мали вплив відомі
постаті. Вони не тільки формували любов до культури рідної мови,
навчання та багато чого, а і вводили в освіті нові правила, створювали
кращі умови для самовдосконалення. За роки нашої незалежності освіта
суттєво змінилась, а саме, були створені нові навчальні заклади для
дітей з різних верств населення, молоді з особливими потребами. Також
було піднято рівень української мови, зросли соціальні гарантії
педагогам та учням. Крім того, було підвищено рівень фінансування
освітніх закладів держави. |
Сегодня, в рамках проведения Методической недели, мы предлагаем вашему
вниманию библиографический обзор «Первые журналы о воспитании, их роль в
решении проблем воспитания подрастающего поколения и развитии общества в
19-20 вв», целью которого является активизация интереса к проблеме
развития педагогической мысли 19- начала 20 века, в том числе,
возникновения педагогической периодики. |
Заповіді педагога * Якщо ти не вмієш тремтливо та зворушливо любити і поважати своїх близьких, то тобі перш ніж іти працювати у позашкільний заклад, необхідно освоїти цю важливу духовну умову та якість, без яких педагога не існує. * На великому аркуші паперу випиши всі свої професійні та людські недоліки. Посиль роботу над собою і з накопиченням досвіду, мудрості, знань, емоційних почуттів обережно приступайте до їх викреслення. * Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в групі, то про інші твої таланти вихованці не узнають. * Без педагогічних вимог-успіхів у вихованні та навчанні не досягнути, без авторитету не працюють педагогічні вимоги, авторитет неможливий без любові до свого предмету, дітей, світу; любов неможлива без розумної вимогливості, вимогливість лежить в основі педагогічних вимог – коло замкнулося! * Якщо ти мало думаєш, смієшся, відчуваєш, допомагаєш, граєш, твориш – як же ти зможеш навчити всьому цьому інших? * Педагог - професія цілодобова і якщо не навчишся відволікатися, захоплюватися, мати інші творчі інтереси, то що ж в нас буде цікаво дітям? |