Педагогічні читання «Персоналії в історії педагогіки» у Палаці творчості учнів вже стали традиційними – вони проводяться з 2008 р.. Форма і прийоми проведення заходу завжди викликають зацікавленість педагогів: конференція, творча вітальня, формати «2+2», «методичний трикутник», використання літературних творів, музичного супроводу, відеопрезентацій тощо. Керівники гуртків активно включаються в науково-дослідницьку діяльність. 3 червня 2021 року в закладі пройшли Педагогічні читання «Проблеми педагогічної майстерності у спадщині видатних педагогів минулого», в ході яких було розглянуто практичний і теоретичний досвід педагогів К. Ушинського, І. Пирогова, А. Макаренко, В. Сухомлинського, педагогічні погляди яких на процеси формування педагогічної майстерності і професіоналізму найбільш співзвучні нашому часу й перспективам розвитку національної педагогічної освіти. Форма Педагогічних читань і цього разу була оновлена: кожна творча група не тільки розробляла на поставлене питання, а й презентувала методичні листівки щодо головних ідей, думок, поглядів на розвиток педагогічної майстерності того чи іншого класика. Учасники Педагогічних читань зазначили, що погляди педагогів-класиків на процеси формування педагогічної майстерності є цікавими, корисними і дуже сучасними.
| |
| |
Переглядів: 247 | |
Всього коментарів: 0 | |