Педагогічна рада «Творчий підхід керівника гуртка до роботи як передумова зростання його педагогічної майстерності» відбулася 10 червня 2021р. в Палаці творчості учнів і була спрямована на розвиток творчого потенціалу педагогів як передумови удосконалення їх педагогічної майстерності. Педрада мала форму «вернісажу педагогічних ідей» – своєрідної виставки-презентації пропозицій і напрацювань педагогів щодо розвитку власної педагогічної творчості. Ключовий висновок, що зробили педагоги закладу за підсумками роботи педради такий: творчість не просто вдосконалює педагогічну діяльність, а виступає її сутнісною ознакою. Творчість передбачає наявність в педагога здібностей, мотивів, знань, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Творчий педагог завжди буде майстром своєї справи!
| |
| |
Переглядів: 308 | |
Всього коментарів: 0 | |