Пам’ятка для педагогів, що тільки починають працювати в позашкільному закладі
Заповіді педагога * Якщо ти не вмієш тремтливо та зворушливо любити і поважати своїх близьких, то тобі перш ніж іти працювати у позашкільний заклад, необхідно освоїти цю важливу духовну умову та якість, без яких педагога не існує. * На великому аркуші паперу випиши всі свої професійні та людські недоліки. Посиль роботу над собою і з накопиченням досвіду, мудрості, знань, емоційних почуттів обережно приступайте до їх викреслення. * Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в групі, то про інші твої таланти вихованці не узнають. * Без педагогічних вимог-успіхів у вихованні та навчанні не досягнути, без авторитету не працюють педагогічні вимоги, авторитет неможливий без любові до свого предмету, дітей, світу; любов неможлива без розумної вимогливості, вимогливість лежить в основі педагогічних вимог – коло замкнулося! * Якщо ти мало думаєш, смієшся, відчуваєш, допомагаєш, граєш, твориш – як же ти зможеш навчити всьому цьому інших? * Педагог - професія цілодобова і якщо не навчишся відволікатися, захоплюватися, мати інші творчі інтереси, то що ж в нас буде цікаво дітям? Схема плану-конспекту заняття Дата ________________________________________ Тема:_____________________________________________________________ Мета: навчальна Типові формулювання: - навчити, дати уявлення, пояснити, учити, розповісти, розкрити … - познайомити з інформацією, умовами тощо… - проконтролювати засвоєння певних (таких) вмінь та навичок, вивчених на попередніх заняттях… - сформувати (закріпити) певні (такі) навички та вміння… по даному матеріалу (на матеріалі цього заняття)… - розширити або/і поглибити (збагатити) знання (конкретно названі)… - узагальнити знання, одержувані з різних джерел (в тому числі самостійно)… розвиваюча Типові формулювання: - розвинути (розкрити) здібності, уяву, пам’ять, увагу… - розвивати почуття (кольору, світу…) - формувати практичні навички та вміння… - удосконалювати вміння та навички… - забезпечити в ході заняття (розвиток мови учнів, поповнення словникового запасу, оволодіння…) виховна Типові формулювання: - виховувати почуття… - прищеплювати… - сприяти в ході заняття вихованню певних (таких) якостей (понять)… - для рішення завдань (естетичного, морального, духовного …) виховання … - з метою рішення завдань (громадянського …) виховання … - викликати інтерес до інформації , людей, умов взаємодії… - залучити, заохотити, зміцнити інтерес… - викликати неприйняття… Тип заняття: засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований Вид заняття: ділова гра, змагання, театралізоване заняття, взаємонавчання вихованців, залік, творчий звіт, конкурс, рольова гра, концерт, конференція, семінар, екскурсія, салон, мандрівка, імпровізація тощо. Форма заняття: групова, індивідуальна, зведена репетиція, ансамблева репетиція. Обладнання: таблиці, плакати, посібники, схеми, моделі, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал, діаграми, література, технічні засоби тощо. І. Вступна частина Організаційний момент - перевірте готовність дітей до уроку, підтримуйте порядок і дисципліну протягом усього заняття. Повідомлення теми та мети заняття Тема, мета заняття повинні оголошуватися обов’язково; назва теми, мета, завдання мають бути адаптованим до сприйняття дітей. — актуалізація опорних знань;— мотивація навчальної діяльності гуртківців II. Основна частина Основні питання, що необхідно обговорити (поставити, з’ясувати): І._________________________________________________________________ 2._________________________________________________________________ 3._________________________________________________________________ 4._________________________________________________________________ 5._________________________________________________________________ — висвітлення керівником матеріалу нової теми; — оволодіння новими теоретичними та практичними знаннями; — залучення учнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота; — підведення гуртківців до узагальнень, висновків. III. Заключна частина Підведення підсумків — обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок; — загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів; — повідомлення завдань на наступне заняття (якщо є); — рекомендована література (якщо є). | |
| |
Переглядів: 1655 | |
Всього коментарів: 0 | |