ресурси позитивного батьківства

“Буклет створено за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ВГЦ «Волонтер» та не обов’язково відображає точку зору Європейського Союзу та/або ЮНІСЕФ”

Стрес – це реакція організму у відповідь на дуже сильну дію (подразник) ззовні. Загалом стрес – це нормальна реакція здорової людини, захисний механізм нашого організму. Виникнення стресу означає, що людина включилася в певну діяльність, спрямовану на протидію небезпечним для неї впливам. Під час стресу відбуваються глобальні психофізіологічні, біохімічні зміни в організмі, спрямовані на мобілізацію захисних сил та адаптацію до ситуації.
Стрес супроводжує щоденне життя людини. Ми постійно перебуваємо під його впливом. Однак деякі люди страждають від стресу, який є настільки частим або настільки сильним/інтенсивним, що це може серйозно вплинути на якість їхнього життя.
Переживаючи стрес, людина може потрапити в замкнене коло, яке підкріплює та поглиблює цей стан.
Окрім цього, у стані стресу, напруження, втоми люди схильні покладатися на методи, які можуть призводити до конфліктів чи образ. Неефективне подолання життєвих негараздів штовхає багатьох людей на необдумані вчинки та реакції, що може ускладнювати їхні стосунки з дітьми та негативно впливати на здатність дітей справлятися з бідою, що трапилася.
Ви, батьки – незамінні люди в житті дитини. Ви даєте їй опору та стишення, вселяєте надію, пояснюєте та надаєте керівництво, ви захищаєте й говорите, що «все вже минуло, ти в безпеці».
Бути такою людиною можливо за умови власного стишення і стабільності, бо лише стабілізувавши себе, ви зможете стабілізувати свою дитину.
Тож в буклеті наведено пропонуємий покроковий план управління власними стресами для того, щоб ви могли допомагати дитині ефективно розв’язувати її життєві завдання та швидко й екологічно долати негаразди.

Категорія: Скринька порад | Додав: ferensnatalya (12.02.2021)
Переглядів: 330 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Відділ художньо-естетичного виховання
Відділ технічної творчості, туризму та краєзнавства
Відділ декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
Відділ організаційно-масової роботи
Відділ методичної роботи