У категорії матеріалів: 22
Показано матеріалів: 21-22
Сторінки: « 1 2 3

Сортувати за: Дате

  • Риси обличчя, фігура, зріст, людини існують незалежно від бажання, тому сприймайте себе таким, яким ви є .
  • Зверніть увагу на свій голос. Грубі, пискляві репліки, різкі, надривні ноти в розмові дратують оточення, свідчать про відсутність навичок культурного поводження.
  • Краса людини передбачає скромність, тактовність, увічливість, повагу, відкритість. Навпаки, невміння стримувати негативні емоції, цинізм, нахабність, гордовитість поєднується з поняттям «приємна людина».
  • Посміхайтеся. Похмурий настрій або погане поводження псують не тільки ваше обличчя, а й настрій оточення.
  • Одягайся зі смаком. Кажуть, що «гарний смак перемагає й моду». Головний принцип - виробити індивідуальний стиль в одязі, прикрасах, зачісці. Важливо – чистота й охайність в одязі.
  • Зачіска – це своєрідна візитна картка кожної людини, тому що вона підкреслює особливості її характеру й способу життя.
  • Стежте за мімікою й жестами. Психологи встановили,що у взаємодії людей 60-80% інформації передається за рахунок рухів, міміки, жестів і лише 20-40% - за рахунок слів,інтонації й голосу.
Методичний майданчик | Просмотров: 1225 | Добавил: drNata | Дата: 23.01.2012 | Комментарии (0)

    Позашкільний заклад розглядається як одна з важливих ланок в системі освіти та виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття задатків і нахилів дитини, створення умов для розвитку й підтримки її талантів та обдарувань у різних видах діяльності. Сьогодення вимагає використання сучасних форм та методів навчання, які б допомогли педагогам позашкільних закладів зробити навчально-виховний процес більш цікавим та різноманітним.  
Методичний майданчик | Просмотров: 25461 | Добавил: drNata | Дата: 22.12.2011 | Комментарии (0)


1-10 11-20 21-22
Відділ художньо-естетичного виховання
Відділ технічної творчості, туризму та краєзнавства
Відділ декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
Відділ організаційно-масової роботи
Відділ методичної роботи