В четвер, 18 лютого, відбулась педагогічна рада «Сучасний урок – сучасний педагог». Підведення підсумків роботи над проблемною методичною темою», метою якої було розставити всі крапки над «і» у проблемній методичній темі Палацу творчості учнів, що тривала 5 років і була присвячена шляхам підвищення ефективності сучасного уроку. Педагогічна рада – невід’ємна ланка робочого життя Палацу творчості учнів, адже саме в ході такої форми роботи відбувається безпосередній ефективний діалог між керівниками гуртків, які діляться досвідом щодо того, як вони проводять заняття, якими сучасними і класичними формами, методами і прийомами вони послуговуються; у який спосіб відбувається підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Методист Камінецька Т.Г., що відповідала за впровадження проблемної методичної теми, підготувала доповідь за результатами проведеної роботи – і познайомила з ними педагогічний колектив. А в кінці заходу тих педагогів, що були найактивнішими у процесі розробки проблемної методичної теми, і взяли участь у конкурсі на найкращу розробку уроку, було урочисто нагороджено дипломами і призами. Треба зазначити, що протягом 5 років, впродовж яких відбувалося впровадження проблемної методичної теми, було зібрано та систематизовано велику кількість різноманітних методичних рекомендацій і розробок – їх було представлено на виставці, яка проходила паралельно з педагогічною радою. Сподіваємося, що значний досвід проведення сучасних уроків відповідно до усіх існуючих критеріїв педагогіки та дидактики, допоможе педагогам Палацу творчості учнів і надалі продовжувати створювати і проводити оригінальні, творчі і ефективні заняття, і крокувати пліч-о-пліч із часом. Широкова В.Я., методист Палацу творчості учнів | |
| |
Переглядів: 882 | |
Всього коментарів: 0 | |