Позашкільний заклад розглядається як одна з важливих ланок в системі освіти та виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття задатків і нахилів дитини, створення умов для розвитку й підтримки її талантів та обдарувань у різних видах діяльності. Сьогодення вимагає використання сучасних форм та методів навчання, які б допомогли педагогам позашкільних закладів зробити навчально-виховний процес більш цікавим та різноманітним. |
Топ 10 найкращих особистостей, котрі вплинули на розвиток освіти в Україні та внесли в неї щось нове
У кожний період розвитку на освіту нашої держави мали вплив відомі
постаті. Вони не тільки формували любов до культури рідної мови,
навчання та багато чого, а і вводили в освіті нові правила, створювали
кращі умови для самовдосконалення. За роки нашої незалежності освіта
суттєво змінилась, а саме, були створені нові навчальні заклади для
дітей з різних верств населення, молоді з особливими потребами. Також
було піднято рівень української мови, зросли соціальні гарантії
педагогам та учням. Крім того, було підвищено рівень фінансування
освітніх закладів держави. |
Сегодня, в рамках проведения Методической недели, мы предлагаем вашему
вниманию библиографический обзор «Первые журналы о воспитании, их роль в
решении проблем воспитания подрастающего поколения и развитии общества в
19-20 вв», целью которого является активизация интереса к проблеме
развития педагогической мысли 19- начала 20 века, в том числе,
возникновения педагогической периодики. |
Заповіді педагога * Якщо ти не вмієш тремтливо та зворушливо любити і поважати своїх близьких, то тобі перш ніж іти працювати у позашкільний заклад, необхідно освоїти цю важливу духовну умову та якість, без яких педагога не існує. * На великому аркуші паперу випиши всі свої професійні та людські недоліки. Посиль роботу над собою і з накопиченням досвіду, мудрості, знань, емоційних почуттів обережно приступайте до їх викреслення. * Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в групі, то про інші твої таланти вихованці не узнають. * Без педагогічних вимог-успіхів у вихованні та навчанні не досягнути, без авторитету не працюють педагогічні вимоги, авторитет неможливий без любові до свого предмету, дітей, світу; любов неможлива без розумної вимогливості, вимогливість лежить в основі педагогічних вимог – коло замкнулося! * Якщо ти мало думаєш, смієшся, відчуваєш, допомагаєш, граєш, твориш – як же ти зможеш навчити всьому цьому інших? * Педагог - професія цілодобова і якщо не навчишся відволікатися, захоплюватися, мати інші творчі інтереси, то що ж в нас буде цікаво дітям? |
Урок (заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Треба, щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим. |
Урок(заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Через нього проходять усі діти. І треба , щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим. |