У розділі матеріалів: 47
Показано матеріалів: 41-47
Сторінки: « 1 2 3 4 5

    Позашкільний заклад розглядається як одна з важливих ланок в системі освіти та виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття задатків і нахилів дитини, створення умов для розвитку й підтримки її талантів та обдарувань у різних видах діяльності. Сьогодення вимагає використання сучасних форм та методів навчання, які б допомогли педагогам позашкільних закладів зробити навчально-виховний процес більш цікавим та різноманітним.  
Методичний майданчик | Просмотров: 25460 | Добавил: drNata | Дата: 22.12.2011 | Комментарии (0)


 


В 1996 году Николаевский городской совет учредил почетный  знак «Горожанин года», которым отмечаются заслуги человека в развитии  нашего города. С 1998 года присвоение звания «Горожанин года» и «Человек года» стало осуществляться в рамках общегородской программы «Человек года».

Работа с одаренными | Просмотров: 1913 | Добавил: drNata | Дата: 10.11.2011

   У кожний період розвитку на освіту нашої держави мали вплив відомі постаті. Вони не тільки формували любов до культури рідної мови, навчання та багато чого, а і вводили в освіті нові правила, створювали кращі умови для самовдосконалення. За роки нашої незалежності освіта суттєво змінилась, а саме, були створені нові навчальні заклади для дітей з різних верств населення, молоді з особливими потребами. Також було піднято рівень української мови, зросли соціальні гарантії педагогам та учням. Крім того, було підвищено рівень фінансування освітніх закладів держави.
Школа педмастерства | Просмотров: 1707 | Author: Каминецкая Т.Г. | Добавил: drNata | Дата: 20.10.2011 | Комментарии (0)

   Сегодня, в рамках проведения Методической недели,  мы предлагаем вашему вниманию библиографический обзор «Первые журналы о воспитании, их роль в решении проблем воспитания подрастающего поколения и развитии общества в 19-20 вв», целью которого является активизация интереса к проблеме  развития   педагогической мысли 19- начала 20 века, в том числе,  возникновения педагогической периодики.
Школа педмастерства | Просмотров: 2793 | Author: Каминецкая Т.Г. | Добавил: drNata | Дата: 20.10.2011 | Комментарии (0)

Заповіді педагога
* Якщо ти не вмієш тремтливо та зворушливо любити і поважати своїх близьких, то тобі перш ніж іти працювати у позашкільний заклад, необхідно освоїти цю важливу духовну умову та якість, без яких педагога не існує.
* На великому аркуші паперу випиши всі свої професійні та людські недоліки. Посиль роботу над собою і з накопиченням досвіду, мудрості, знань, емоційних почуттів обережно приступайте до їх викреслення.
* Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в групі, то про інші твої таланти вихованці не узнають.
* Без педагогічних вимог-успіхів у вихованні та навчанні не досягнути, без авторитету не працюють педагогічні вимоги, авторитет неможливий без любові до свого предмету, дітей, світу; любов неможлива без розумної вимогливості, вимогливість лежить в основі педагогічних вимог – коло замкнулося!
* Якщо ти мало думаєш, смієшся, відчуваєш, допомагаєш, граєш, твориш –  як же  ти зможеш навчити всьому цьому інших?
*  Педагог - професія цілодобова і якщо не навчишся відволікатися, захоплюватися, мати інші творчі інтереси, то що ж в нас буде цікаво дітям?
Школа педмастерства | Просмотров: 1654 | Добавил: drNata | Дата: 20.10.2011 | Комментарии (0)

Урок  (заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі.  Треба, щоб він обов’язково був  сучасним,  методично грамотним, цікавим.
     Пропонуємо деякі методичні настанови щодо удосконалення якості організації та проведення занять в гуртках.

Школа педмастерства | Просмотров: 2770 | Добавил: drNata | Дата: 20.10.2011

Урок(заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Через нього проходять усі діти. І треба , щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим.

Школа педмастерства | Просмотров: 10650 | Author: Камінецька Т.Г. | Добавил: drNata | Дата: 20.10.2011


Відділ художньо-естетичного виховання
Відділ технічної творчості, туризму та краєзнавства
Відділ декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
Відділ організаційно-масової роботи
Відділ методичної роботи