На порозі нового навчального року, а саме 31 серпня, робота в Палаці творчості учнів розпочалася з педагогічної ради. Педагоги обговорювали вектори якості та успіху організації навчального процесу в закладі. Розділившись на ініціативні групи, за допомогою Google платформи Jamboard, керівники гуртків мали змогу висловити свої думки щодо сучасного погляду на національно-патріотичне виховання молоді. Запропонували нові проекти екологічного, мистецького та арт-технічного спрямування, окреслили головні цілі у створені комфортного освітнього інклюзивногосередовища. Педагоги виразили свої побажання в удосконаленні роботи Школи педагогічної майстерності та поділилися ідеями, які допоможуть зробити життя дитячого самоврядування «Веселкової країни» Палацу творчості учнів ще більш яскравим та цікавим для вихованців. Робота педагогів проходила в невимушеній атмосфері з мажорним настроєм і готовністю до нових звершень. Завершився захід презентацією святкового творчого відеопроєкту художньо-естетичного та організаційно-масового відділів, присвяченого 30-річчю Незалежності України. |
Педагогічна рада «Творчий підхід керівника гуртка до роботи як передумова зростання його педагогічної майстерності» відбулася 10 червня 2021р. в Палаці творчості учнів і була спрямована на розвиток творчого потенціалу педагогів як передумови удосконалення їх педагогічної майстерності. Педрада мала форму «вернісажу педагогічних ідей» – своєрідної виставки-презентації пропозицій і напрацювань педагогів щодо розвитку власної педагогічної творчості. Ключовий висновок, що зробили педагоги закладу за підсумками роботи педради такий: творчість не просто вдосконалює педагогічну діяльність, а виступає її сутнісною ознакою. Творчість передбачає наявність в педагога здібностей, мотивів, знань, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Творчий педагог завжди буде майстром своєї справи!
|
3 червня 2021 року в закладі пройшли Педагогічні читання «Проблеми педагогічної майстерності у спадщині видатних педагогів минулого», в ході яких було розглянуто практичний і теоретичний досвід педагогів К. Ушинського, І. Пирогова, А. Макаренко, В. Сухомлинського, педагогічні погляди яких на процеси формування педагогічної майстерності і професіоналізму найбільш співзвучні нашому часу й перспективам розвитку національної педагогічної освіти.
|
З метою привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок в Україні щорічно з 25 листопада до 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Педагоги та вихованці Палацу творчості учнів приєдналися естафетою єдності «#ЯПРОТИ» |
З вересня 2019 року Палац творчості учнів працює над проблемною темою закладу "Формування громадянина України як конкурентоспроможньої особистості на принципах гуманізму та творчості". В червні 2020р. завершено робота над підтемою ІІ-го практично-діяльнісного етапу "Розвиток конкурентоспроможної особисті в умовах закладу позашкільної освіти". Пропонуємо онлайн підсумки роботи над даним питанням. |
ДЖЕРЕЛО ТВОРЧОСТІ -2020 Квітка Ірина Сергіївна, керівник "Зразкового художнього колективу" фольклорного гурту "Барвінок"
Тема досвіду: "Формування та розвиток творчої особистості вихованців гуртка засобами вивчення та популяризації народнопісенної творчості" Актуальність досвіду: Народна культура, мистецтво, українська пісня як складові етнопедагогіки відіграють велику роль у патріотичному, духовно-моральному, естетичному вихованні, розвитку творчих здібностей дітей та підлітків, вихованні та формуванні їх національного світогляду і є цінним джерелом для відродження та становлення національного виховання.
|